​شرکت تضامنی ناصر قاسمی راد و شرکاء

۷۵۴۶۵
VIP

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

همکاری آموزشی میان صنعت صرافی و دانشگاه برای اولین بار در کشور : همایش بزرگ "آشنایی با بازارهای مالی" به همت صرافی رادین و مرکز مهارتی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

 

 به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران : به همت واحد تحقیق و توسعه صرافی رادین و مرکز مهارتی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و با همکاری گروهMBA  "همایش آشنایی با بازارهای مالی" در سالن شهید احدی مجتمع شهدای سلامت برگزار گردید.

در این همایش، که  سخنرانان از مدیران ارشد صرافی رادین، بانک مرکزی، بانک ملت و اساتید دانشکده علوم و فناوریهای نوین بودند دانشجویان و مخاطبان با انواع بازارهای مالی و اطلاعات مورد نیاز برای فعالیت در این بازارها آشنا شدند.

 

 

در این جلسه دکتر حمیدرضا فاطمی دانشجویان را با صنعت صرافی، قوانین بانک مرکزی، انواع بازارهای مالی و مباحث نوین اقتصاد دیجیتال آشنا نمودند. همچنین آقایان دکترمحسن درویش و دکتر محمدرضا جعفرزاده ضمن آموزش تحلیلهای تکنیکال و فاندامنتال، مباحث کاربردی اقتصاد کلان را بیان نمودند.

 

 

در انتها از حضور آقای مهندس سینا شکیبامهر و آقای مهندس سهیل رنجبر و دیگر فعالان و اساتید مدعو تقدیر بعمل آمد. 

لازم به ذکر است مرکز مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی برای تمامی دانشجویان و شرکت کنندگان گواهی آموزشی معتبر جهت شرکت در این کارگاه صادر نموده است.