​شرکت تضامنی ناصر قاسمی راد و شرکاء

۷۵۴۶۵
VIP

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

در جلسه هم اندیشی مدیریت صرافی رادین و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران مطرح شد: لزوم توسعه همکاری آموزشی در راستای کارآفرینی ویژه رشته های مدیریت مالی و بازرگانی

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر محمد ناصحی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور و بازدید از مجموعه صرافی رادین، از امکان همکاری در راستای کارآفرینی ویژه رشته های مدیریت مالی و بازرگانی خبر داد.

در این نشست که به میزبانی دکتر حمیدرضا فاطمی سلوط، قائم‌مقام مدیرعامل صرافی رادین برگزار شد دکتر مهدی وطن پور، مدیرکل آموزش، دکتر حسین درویش از تحقیق و توسعه صرافی رادین، دکتر الفت مهر، مدیر آموزش، و دکتر محمدرضا جعفرزاده استاد گروه مدیریت و مهندس زهرا شیرمحمدی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز حضور داشتند.

 

 

دکتر ناصحی ضمن بازدید از صرافی رادین اظهار کرد: با توجه به دایر بودن رشته های مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در صدد هستیم تا دانشجویان علاوه بر تحصیل مسائل تئوری نسبت به مسائل عملی نیز اطلاعات کافی به دست آورده و بتوانند با موفقیت جذب بازار کار شوند.

 

 

دکتر فاطمی در ابتدای این نشست در خصوص معرفی صرافی رادین اظهار کرد:  شرکت تضامنی ناصر قاسمی راد (صرافی رادین) در سال ۱۳۹۵  وارد عرصه‌ی تجارت شد و با برند رادین آغاز به کار کرد. صاحب، متولی و سرمایه‌گذار این کسب‌و‌کار جناب آقای قاسمی راد هستند که در سال ۱۳۹۶ با تصمیم ایشان با ایجاد هدف تحول در این صنعت و اینکه بیزینس را از حالت سنتی را خارج کنند و بتوانند در سطح صنعت تغییرات اساسی و کاملی را ایجاد‌ کنند که در‌واقع جهت تغییر در زیرساخت‌های فنی و کسب‌و‌کار این بنگاه اقتصادی شروع به جذب نیرو کردند.

قائم‌مقام مدیرعامل صرافی رادین با بیان اینکه از سال ۱۳۹۶ با همین هدف به مجموعه پیوست، گفت: قدمی که در این راستا برداشته شد، اکوسیستم اقتصادی کسب‌و‌کاری این صرافی را در بستر پلت‌فرم آوردیم و به‌صورت فناورانه فعالیت‌های صرافی را اتوماسیون کردیم  و در‌واقع تمام فرآیند‌ها به صورت دیجیتال درآمد. به این ترتیب  یک پلتفرمی به نام پلتفرم رادین شکل گرفت که تمام قواعد و فرآیندهای کاری و تمام موارد در این پلتفرم قرار گرفت.

 

 

دکتر فاطمی در ادامه عنوان کرد: یک برنامه‌ریزی چهار‌ساله‌ را در آن سال تدوین کردیم و آن مبنایی شد که ما هر چهار سال برنامه‌ریزی‌ها را انجام دادیم و بر مبنای آن، توسعه این کسب‌کار را شروع کردیم.

این فعال صنعت صرافی افزود : سندی که در آن سال تنظیم شد به نام سند ۱۴۰۰  نام‌گذاری شد که افق ۱۴۰۰ کسب‌و‌کار رادین را معرفی می‌کرد  و سال ۱۴۰۴ در‌واقع سند ۱۴۰۴ را تنظیم کردیم و هم اکنون  سند ۱۴۰۸ در حال تنظیم می باشد. که امید داریم همچنان این برنامه‌های چهار‌ساله به‌خوبی در نقطه خودش رقم بخورد و بتواند بقیه مسیر را به همین شکل و به همین منوال که به‌سمت صعود هست پیش ببرد.

قائم مقام صرافی رادین خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۷ برای توسعه این کسب‌و‌کار واحد R&D را در این مجموعه ایجاد‌ کرد کردیم و این واحد به ما کمک کرد تا بتوانیم تمام اتفاقاتی که در بازار روی می دهد را مدل کنیم و مدل‌سازی که روند انجام عملیات معاملات را در پیکره خودش قرار می‌داد و بر اساس اصول و قواعدی که حاکی بر این انجام درست عملیات بر پایه دانش بود را رقم زد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۹  پا به عرصه‌ی رنکینگ IMI-100 گذاشتیم که جزو ۵۰۰ شرکت برتر شرکت کردیم، اولین سالی بود که به این قضیه  ورود کرده بودیم و به‌عنوان اولین صرافی صورت‌های مالی شرکت را افشا کردیم تا مبنای شفافیت را برقرار کنیم .

او  در ادامه بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ موفق شدیم به رتبه ۹۵ دست پیدا کنیم و جز صد شرکت برتر در تاریخ‌ IMI-100  به عنوان اولین صرافی برگزیده شویم و با کسب  رتبه ۹۵  در گروه واسطه‌گری مالی هم به‌عنوان رتبه یک قرار گرفتیم و لوحی را از ۵۰۰ شرکت برتر به دست آوردیم. اتفاقات بزرگی در این مجموعه رخ داده و ما بحث‌های فناورانه را در زمره کارهایمان قرار دادیم.

دکتر فاطمی همچنین گفت: در سال۱۳۹۹ وارد رنکینگ تحول دیجیتال شدیم جایی که متولی آن دانشگاه تهران بود و سعی کردیم به‌عنوان اولین صرافی، صنعت صرافی را به عرصه تحول دیجیتال وارد کنیم تا بتوانیم یک تجربه‌گری جدیدی را در این عرصه داشته باشیم که در آن سال به‌عنوان اولین صرافی دو  جایزه را اخذ کردیم. جایزه اول بحث زر‌پرداز بود که تحویل دستگاه سکه بود  که در این بخش جایزه نوآوری را از آن کنفرانس گرفتیم، که اولین کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال در ایران بود و در بحث زبدگی نیز یک جایزه دریافت کردیم .

قائم مقام صرافی رادین بیان کرد: سال گذشته هم بر همین اساس جایزه رهبری دیجیتال را دریافت کردیم و کسب  تندیس زبدگی دیجیتال  که رتبه بالاتری  بود را تجربه کردیم. همیشه در این راستا بر اساس استانداردها و اصول و قوانین تلاش کردیم که قدم برداریم و  بتوانیم دانش را در جان کسب‌و‌کار پرورش بدهیم و آن دانش توسعه‌دهنده اکوسیستم‌های اقتصادی، اکوسیستم‌های نیروی انسانی و در‌نهایت به کل اکوسیستم بنگاه اقتصادی کمک کند تا بهترین و بالاترین کیفیت را آن مجموعه با توانمندی نیروهایی که دارد به دست بیاورد.

 

دکتر فاطمی بیان کرد: صرافی رادین همیشه با تفکر پیشرو‌ بودن در عرصه خدمات‌رسانی نوین در حوزه ارزی کار کرده و نیروی انسانی خلاق با استعدادهای فناورانه و نوآورانه در‌ عرصه‌ی صرافی کنار هم جمع کرده است و دیدگاهش بر مبنای توسعه کسب‌و‌کار با شرایط حال امروز می باشد و برنامه‌هایی که برای آینده‌اش در نظر گرفته این است که بر مبنای دانش بتواند تولید ثروت بکند در قالب شفافیت تمام این رخدادها را افشا بکند.

دکتر فاطمی ضمن اعلام آمادگی تاسیس آکادمی رادین که به تربیت نیروهای متخصص در این امر می پردازد نسبت به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران وارد بحث و تبادل نظر شد.

دکتر ناصحی نیز با شرح پتانسیل و ظرفیتهای دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نسبت به همکاری آموزشی با شرکت رادین اظهار تمایل و امیدواری کرد که بتوانند مدلی را به عنوان پایلوت پیاده سازی کنند که بتوانند ضمن آموزش و تربیت نیروهای متخصص، دانشجویان را به سوی بازار کار سوق دهند.

 

 

در پایان این جلسه زمینه های همکاری مشترک از جمله برگزاری دوره های مختلف آموزشی، دوره های کارآموزی و آشنایی با بخش های بازارهای مالی معرفی و تبادل نظر شد.

لینک خبر در سایت دانشگاه علوم پزشکی :

https://tms.iau.ir/fa/news/7491